27 Temmuz 2014 Pazar

TÜYAP KİTAP FUARI







Merhaba arkadaşlar,

Bugün size 2014 tüyap kitap fuarından aldığım kitapları tanıtmak istiyorum.

Öncelikle İstanbul'da gittiğim ilk kitap fuarıydı. Etkinlik gerçekten güzeldi ama vize dönemine denk geldiği için sadece bir gün gidebildim şansıma o gün de Ece Temelkuran'ın imza günü vardı.
Görünce çok mutlu oldum tabiki biraz sohbet ettik stand çok kalabalık değildi gittiğimde sonra insanlar toplanınca teşekkür edip ayrıldım yanından.

Gelelim aldığım kitaplara :)

İlk olarak İletişim yayınlarının standına uğradım yanılmıyorsam tüm kitaplarda % 20 indirim vardı.

Dört adet kitap aldım ordan


Mahir Ünsal Eriş- Bangır Bangır Ferdi Çalıyor Evde

Mahir Ünsal Eriş- Olduğu Kadar Güzeldik

Hatice Meryem- Sinek Kadar Kocam Olsun Başımda Bulunsun

Alper Canıgüz- Tatlı Rüyalar

Daha sonra Doğan Kitapevi standına uğradım aslında burdan almak istediğim çok kitap vardı ama hem indirim yoktu hem de bazı kitaplar kalmamıstı bende iki tane kitap aldım.

Haruki Murakami- Sınırın Güneyinde Güneş'in Batısında

Hakan Günday - Daha   ( Fotoğrafa eklemeyi unutmuşum)

daha sonra okuma listemdeki kitapları aldım


F. Scott Fitzgerald- Muhteşem Gatsby

Nail Gaiman- Yokyer

Drew Karpyshyn- Yıkım Yolu


eveeet benim tüyaptan aldığım kitaplar bunlardı arkadaşlar görüsmek üzere :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder