11 Mayıs 2015 Pazartesi

Mim : Sosyal Medya




Sevgili Mehtap beni aylar önce mimlemişti kendisine çok tesekkür ederim :)

Mehtap'ın blogu için tık tık

Facebook sayfası için tık tık



Facebook sorusu: Herkesin sana okuman için baskı yaptığı bir kitap?
Son zamanlarda en çok trendeki kız'ı okumam için azıcık baskılanıyorum :)



Tumblr sorusu: Sen okuduktan sonra popüler olan bir kitap ?

Hakan Günday- Kinyas ve Kayra

Bu kitap benim en sevdiğim kitap ve ben ilk çıktığı yıllarda okumustum o zamanlar çok bilinmiyordu tabi sonra bir kaç filmde falan adı geçince patladı gitti.



MySpace sorusu: Beğenip beğenmediğini hatırlamadığın bir kitap ?

Canan Tan kitapları sanırım ya çoğu kitabını ortaokulda okudum ama konularını bile hatırlamıyorum su an.



YouTube Sorusu: Filme çevrilmesini istediğin bir kitap?
Kitapların film versiyonlarını çok tercih etmesemde Alper Canıgüz'ün Kitaplarından biri olabillir.



Goodreads sorusu: Herkese önerdiğin bir kitap ?

Stephen King- O

Hakan Günday - Kinyas ve Kayra

Barış Bıçakçı- Bizim Büyük Çaresizliğimiz

(Yine bir den fazla oldu) ^.^



Bende pillikütüphane ve yolunneresindeyim bloglarını etiketliyorum yaparsanız süper olur.

Hoşçakalın.

2 yorum:

  1. Merhaba. Yeni açtığım blogumda para ödüllü hikaye yarışması yapıyorum. Sizin gibi okurların katılmasından onur duyarım :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim cevaplar için, Kinyas ve Kayra kitaplıkta bekliyor.

    YanıtlaSil